Termeni și Conditii

Pleasarea comenzilor se poate face online completand urmarorul formular sau se poate comanda telefonic la numarul 0744968779.
– preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Info;

– confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail);

– livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător prin telefon sau email.

 

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. In cazul in care exista diferente cantitative, de accesorii sau de componente ce apar in descrierea produsului , fata de produsul fizic trimis, atunci OBLIGATORIU acesta se returneaza cu plata integrala a pretului platit initial, fara exceptie.

 

Modul de livrare

Scopul nostru este sa aveti marfa comandata in cel mai scurt timp. De aceea incepem procesarea unei comenzi imediat dupa primirea ei. In cazul in care sunt produse care nu se afla in stoc, veti fi anuntat inainte de expedierea pachetului prin email sau telefonic.

Termenul de livrare este in general de 1 zi din momentul primirii comenzii.

Aveti de ales intre 3 moduri de livrare:

· Fan Courier™

Livrarea se face in 24-48 de ore la adresa destinatarului. Taxa de transport este de 19 lei pe pachet (indiferent de marimea acestuia). Aceasta optiune este valabila numai daca in localitatea in care locuiti este punct de lucru Fan Courier™. O lista cu toate punctele de lucru Fan Curier™ aveti aici.

· Fan Courier™ cu ridicare de la sediu

Livrarea se face in 24-48 de ore la sediu Fan Courier™ din localitatea precizata de dvs. In cazul acesta dvs. va trebui sa va deplasati la sediul Fan Courier™ si sa ridicati pachetul. Taxa de transport este de 19 lei pe pachet (indiferent de marimea acestuia). Aceasta optiune poate fi utila in cazul in care nu sunteti acasa in timpul zilei sau in localitatea dvs. nu este punct de lucru Fan Courier™ si doriti sa primiti repede coletul (puneti ridicare de la sediu dintr-o localitate apropiata de dvs).

· Posta Romana™

Livrarea se face in 3-4 zile lucratoare oriunde in tara. Pachetul il veti ridica de la oficiul postal de care apartinieti. Taxa de transport este de 10- 20 LEI in functie de marimea pachetului. Colete voluminoase sau greu de ambalat conform standardelor Postei Romane se trimit doar prin curierat rapid.Atentie, daca pachetele trimise prin Posta Romana nu se ridica in timp util acestea se intorc la noi si au costuri suplimentare de magazinaj.

 

Pentru orice comanda cu o valoare mai mare de 1.000 lei, livrarea este gratuita prin Fan Curier.

 

Plata

Plata se face in sistem ramburs indiferent de modul de transport ales. Veti achita cash in momentul in care veti primi coletul contravaloare comenzii. In ramburs este inclusa si taxa de livrare. Nu platiti nimic in plus curierului sau functionarului de la ghiseu. La Posta Romana daca nu ridicati pachetul in 2 zile lucratoare veti fi nevoit sa platiti taxa de inmagazinaj.Daca doriti sa achitati prin banca, prin ordin de plata, va rugam sa mentionati acest lucru in comanda initiala si o sa primiti pe adresa de mail factura in baza careia puteti face plata. Dupa plata, va rugam sa ne trimiteti confirmarea ei pe adresa de mail office@hovertech.ro

 

Garantia produselor

Termenul de garantie comerciala este de 12 luni de la data cumpararii si se refera la defectiuni de fabricatie. Pentru a beneficia de garantie, produsele trebuiesc insotite de bonul fiscal sau factura fiscala emisa la cumpararea produsului si de certificatul de garantie.

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul trebuie sa respecte instructiunile de folosire si normele ce trebuiesc cunoscute de cumparatorii de bunuri de folosinta indelungata care se vand cu termen de garantie conform: HG 786/96, 394/95.

Adresa unitatii de deservire prin care se asigura reparatiile in termenul de garantie este Brasov, Str.Drumul Sulinar Nr.1 Tel 0745.012.887

 

PIERDEREA GARANTIEI:

Garantia se pierde in cazul in care:

· – aparatul nu a fost folosit conform modului de utilizare sau intretinerea a fost defectuoasa;

· – defectiunea a fost cauzata de folosirea necorespunzatoare: ciocniri,suprasarcina,

· – numarul de serie al aparatului nu corespunde(sau nu poate fi identificat cu numarul trecut in certificatul de garantie);

· – certificatul si factura de cumparare(bonul fiscal lizibil) au fost pierdute;

· – aparatul se foloseste pentru concursuri sau in regim de inchiriere.

 

Declaratie de raspundere

Cumparatorul si/sau utilizatorul isi va asuma intreaga repsonsabilitate pentru a obtine si a se folosi de echipamentul de protectie necesar, in conformitate cu recomandarile producatorului. Aditional, cumparatorul/utilizatorul va accepta ca pilotarea unui vehicul este in orice fel ar fi el practicat, o activitate inerent periculoasa din care pot rezulta accidentari serioase, chiar moartea, si va accepta sa isi insuseasca instruirea si supervizarea, precum si toate materialele de siguranta, necesare practicarii acestor activitati. SC HAMA EVO SRL, nu isi asuma responsabilitatea pentru nici una dintre eventualele greseli de tipar ce apar pe aceasta pagina web.

Fotografiile produselor afisate au caracter orientativ/informativ si pot contine diferente/accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Specificatiile tehnice sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre furnizorii, producatorii sau reprezentantii oficiali; ele pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala, aceleasi conditii se aplica si pretului produsului. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Aceste conditii de raspundere si garantie se pot schimba fara o notificare prealabila.

AM CITIT ACEST ACORD SI ACEASTA DECLARATIE DE RASPUNDERE SI AM INTELES IN TOTALITATE CONTINUTUL LOR. AM INTELES, DE ASEMENEA, CA ACESTA REPREZINTA O DECLARATIE DE RASPUNDERE CUPRINZATOARE, ATAT PENTRU PERSOANA MEA, CAT SI PENTRU COPIII MEI MINORI SI PENTRU ORICINE ALTCINEVA CARE S-AR PUTEA FOLOSI DE PRODUSELE ACHIZITIONATE DE MINE DE LA SC HAMA EVO SRL.

SC HAMA EVO SRL, RECOMANDA CU TOATA CONVINGEREA CA, IN TIMPUL PILOTARII UNUI HOVERBOARD, UTILIZATORUL SA SE FOLOSEASCA INTOTDEAUNA DE ECHIPAMENTUL DE PROTECTIE ADECVAT, ACESTA INCLUZAND CASCA, GENUNCHERE, COTIERE (DUPA CAZ SI APARATOARE PENTRU COLOANA).

PILOTATI INTOTDEAUNA IN LIMITA ABILITATILOR VOASTRE !

 

Confidentialitatea datelor personale

Datele dumneavoastra sunt strict confidentiale si vor fi folosite numai pentru a onora comenzile de pe acest site.

Daca trimiteti intrebari sau scrieti review-uri atunci va aparea pe site numele dvs. si localitatea din care sunteti. In momentul in care trimiteti o intrebare sau un review automat sunteti de acord cu aceasta conditie.

 

Politica de retur

Serviciul de retur este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la SC HAMA EVO SRL
Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai jos.
Returul se poate face in maxim 14 zile calendaristice de la data ridicarii/primirii produsului.

Cererile de retur sosite dupa 14 de zile calendaristice nu sunt luate in considerare.
Adresa de retur, este; SC HAMA EVO SRL Str. Drumul Sulinar Nr 1 Brasov, 500001, Tel. 0745.012.887
Cum se face returul:
Prin serviciul de curierat agreat. Acesta este Fan Courier sau dupa caz alte servicii de curierat rapid si trebuie sa contina mentiunea ‚FRAGIL’.
Te rugam ca in momentul expedierii sa mentionezi in interiorul pachetului datele referitoare la comanda initiala, cod comanda, numele complet, adresa si numarul de telefon, un cont bancar (IBAN= Fiecare cont curent are un numar unic de identificare, format din 24 de caractere), precum si problema sesizata. O descriere amanuntita a situatiei care a dus la incident ne-ar fi de mare ajutor in elucidarea problemei.
In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate integral de catre cumparator.

 

Returnarea banilor:
In cazul in care sunt respectate conditiile de retur. SC HAMA EVO SRL, se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 14 zile de la receptionarea produsului de catre vanzator. Costul transportului nu intra in calculul returnarii banilor. Returul banilor se face doar prin ordin de plata in contul pus la dispozitie de client.
Conditii generale pentru retur:
– In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
– Produsul returnat trebuie să fie insotit de certificatul de garantie in original.
– In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri,socuri mecanice, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
– In cazul retururilor repetate (peste 2 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.